سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید طبق جلو تالیسمان از فروشگاه رنو پخش

بوش طبق تالیسمان

طبق هر خودرویی جزو قطعات یدکی مصرفی و جلوبندی خودرو می باشد. بوش طبق تالیسمان معمولا باید بین 60 الی 80 هزار کیلومتر مورد تعویض قرار گیرند.

بوش طبق تالیسمان دارای مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به ظاهر زیبا، موتور  و گیربکس عالی اشاره کرد.

بوش طبق قطعه ای می باشد که در سیلندر استفاده می شود و هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ کارکرد تفاوت های بسیاری با سایر بوش ها دارد.

طبق جلو تالیسمان شبیه به سیبک است که هر دوی آن ها وظیفه اتصال قطعات مختلف را بر عهده دارند.

بوش طبق و سیبک بسیار شبیه به هم می باشند و دارای وظایف یکسان می باشند اما تنها تفاوت این دو قطعه در این است که بوش طبق تالیسمان فقط می تواند در یک جهت حرکت کند اما سیبک می تواند در جهت های مختلف حرکت کد.

جنس اصلی بوش ها از لاستیک طبیعی یا اورتان است.

در اصل بوش طبق تالیسمان به عنوان یک متصل کننده عمل می کند و اتصال دو قطعه را به یکدیگر ممکن می سازد.

دلیل استفاده از طبق جلو تالیسمان، جلوگیری از ایجاد صداها و نویزها در حین حرکت خودرو، حذف لرزش و کم کردن و تحمل برخی از ضربات وارد شده به سیستم تعلیق خودرو است.

بوش طبق به دلیل خاصیت پلاستیکی که دارد، می تواند از تمام موارد گفته شده جلوگیری کند و مانع ایجاد برخی صداها و حوادث شود.

بوش طبق نیز می تواند خراب شود و یا به درستی وظایف خود را انجام ندهد. اما شما باید از علائم خرابی بوش طبق تالیسمان آگاه باشید، تا در صورت نیاز بتوانید تعویض بوش طبق را انجام دهید.

علائم خرابی بوش طبق تالیسمان

  1. افزایش صدا در سمت چرخ های جلو خودرو، می تواند نشانه خرابی یا لق شدن طبق بوش خودرو باشد.

  2. یکی از مهم ترین نشانه ها و علائم خرابی طبق جلو تالیسمان، لرزیدن ماشین و ایجاد صدا می باشد که یعنی این قطعه به درستی کار نمی کند

  3. لرزیدن ماشین و لرزیدن قسمت های مربوط به سیستم تعلیق و انتقال این لرزیدن به فرمان ماشین نیز می تواند از نشانه های خرابی بوش طبق باشد

  4. کاهش تعادل خودرو در هنگام رانندگی به خصوص پیچ ها نشان دهنده خرابی بوش طبق است.
مطلب پیشنهادی=چراغ جلو تالیسمان